#HATStime

úterý 27. října 2015

27.10.2015 // Tentokrát tu mám pro vás poslední článek tohoto typu tohoto měsíce :) Na rozdíl od minulého článku, kde jsem se zaměřila na spodní prádlo značky DKNY, se tentokrát zaměřím na mnohem aktuálnější trend letošního podzimu a zimy, a tím jsou čepice.

Na čepice existují dva názory - buď je někdo nosí, někdo ne. Já patřím mezi ty, které je moc nemusí, ale když přijde ten čas velkých mrazů, nedá se nic dělat :) Proto jsem si pro vás připravila takový mix čepic, které si můžete pořídit i na online shopu Luxusnipradlo.cz


A právě tento shop jedny skvělé dámské čepice nabízí! K výběru máte hned několik barev, typů a podobně. Mně například oslovil tento dámský komplet čepice a šály v  béžovém provedení. A ještě něco! Právě na webu, kde můžete pořídit tento dámský komplet, je aktuální akce -100 Kč na váš nákup :)

A pokud jste spíše na zahraniční e-shop, i tak jsem si pro vás připravila ty čepice, které vidíte v koláž ( zleva )

ČERNÁ ČEPICE - 735 CZK
VANS ČEPICE - 590 CZK
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne