TIPY NA KRÁSNÉ LETNÍ ŠATY

pondělí 20. července 2015

Photo by Veronika Rose
20.7.2015 // Po mé krátké dovolené opět přidávám slíbený článek. Tentokrát bude zaměřený na krásné letní šaty, které jsem měla tu čest nafotit se skvělou fotografkou Veronikou Rose :)

Máme tu léto a právě léto je od toho, abychom nechaly ve skříni černé barvy a kalhoty, a začaly si všímat spíše šatů, které dodají postavám ženskost. Na ukázku jsem vám nafotila čtyři šaty ze skvělého e-shopu Z-Ciziny.cz, které mě velmi oslovily a napadlo mě, že není marné nafotit některé šaty na sobě, abyste viděly, jak ve skutečnosti vypadají :) - ne kolikrát na daném e-shopu vypadá zboží tak, jako na obrázku na e-shopu ( vlastní zkušenost ), tady se vám to stát NEMŮŽE! :)

První letní šaty Vilos, které mám na sobě, jsou lehce společenské, ale dají se nosit i normálně :) Líbí se mi, že jsou jak na "panenku", každá v nich bude vypadat skvěle :)

Druhé šatky Algro jsou ještě více společenské, ale zase, můžete je nosit kam chcete :) Celkově se mi líbí jejich kombinace - černá/zlatá/starorůžová. Jsou velmi příjemné a vzdušné.

Photo by Veronika Rose
Pokud jste spíše na vzdušné letní šaty se zajímavými vzory, doporučuji tyto černofialkové letní šaty Puerta. Samy o sobě jsou velmi zajímavé, ale hlavně jsou příjemné! Na letní horké dny ideální :)

A jestliže jste na květiny do klasického střihu, vsaďte na bílý základ se spoustou květů. Opět tyto letní šaty Flower doporučuji - jsou ideální jak na nákupy, tak na nějaký letní pozdní večírek :)

Doufám, že jsem vás trošku "namotivovala" a ukázala pár šat, které jsou ideální pro letní měsíce :) A pokud nad nějakými šaty přemýšlíte a nevíte, zda by vám padly, mohu potvrdit, že velikosti naprosto sedí :) Mám 180 cm a šaty jsou ve velikostech M.
Izabella řekl(a)...

Tieto šaty sú super na tebe :)


Môj BLOG /KLIK/

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuuu :)

Anonymní řekl(a)...

tak ty druhé jsou něco ♥

Kačka řekl(a)...

Všechny jsou naprostá bomba :-)

Miska řekl(a)...

Prvni dvoje saty jsou prekrasne a ty zbyle dvoje saty jsou take pekne hned bych nasla vyuziti.
http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

Eva řekl(a)...

Všechny jsou nádherné, moc ti to sluší :)

EVA HEARTS LIFE

The Annette Vogue řekl(a)...

Moc všem děkuji :))

Nellie řekl(a)...

Ty první jsou úžasné :)

Anonymní řekl(a)...

Krásné šaty! Moc ti to sluší! :)
Bezva šaty nabízí také nový e-shop www.granderoba.cz :) Můžu jen a jen doporučit! Hezký den přeji. :)

Terka

L řekl(a)...

Nádherné kúsky :) Hneď by som ich všetky brala :)

LUHULKOVA řekl(a)...

Anet líbí se mi ty druhé aty poslední, ale i ty ostatní jsou moc hezké kousky na různé příležitosti;)

Unknown řekl(a)...

Ty druhé jsou naprosto krásné a ty s květinovým vzorem jsou hezky letní:))
www.andreykab.blogspot.cz

Anonymní řekl(a)...

úžasné :O

Dámská móda řekl(a)...

Pěkné :-)

Já doporučuji také stránky www.filimoda.cz

Tynka_125 řekl(a)...

Teda všechny ty šaty jsou nádherné. Moc ti sluší i ty barvy :-) . Já mám také pár šatů, ale raději nosím sukni a tílko. Nevím proč, ale cítím se v tom tak nějak lépe :-) . Tílka mohu střídat, tak to pak pokaždé vypadá, že mám jiné oblečení :-) .

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne