CHUDYSTUDENT.CZ: INTERVIEW

pondělí 25. května 2015


Mám velkou radost, že se s vámi mohu podělit o můj nejnovější rozhovor, který vyšel pro nový začínající web pro studenty, Chudystudent.cz :)

Co se v rozhovoru dočtete? Například to, jak se dá zvládat škola, podnikání a blog. Pokud se i vy chcete ubírat za svým "snem" a nevíte, jak to časově vyřešit, je dobré tomu věnovat maximum a zanedbat i nějaké ty aktivity. Uvidíte, že po čase se vám to dříve nebo později vrátí. :)
Lucie M. řekl(a)...

Skvělý rozhovor, přečetla jsem jej jedním dechem a musím říct, že jsem hrdá na to, že se v dnešní mladé generaci dají najít rozumné, chytré a inteligentní holky, které to mají v hlavě srovnané a nebojí se práce. Klobouk dolů Anetko, moc ti držím palce :)

New in: April 2015 + GIVEAWAY

The Annette Vogue řekl(a)...

Moc jsi mě potěšila! Děkuju ti ♥

Anonymní řekl(a)...

Krásné, moc gratuluji!

The Annette Vogue řekl(a)...

Moc děkuji :-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne