ANNETTE MAGAZINE - SUMMER 2015 - COMING SOON!

středa 20. května 2015


ANNETTE magazine... můj první velký projekt, který jsem zrealizovala v říjnu roku 2011. No jak ten čas letí, šílený... Poslední online "tištěné" číslo vyšlo na podzim roku 2013. Od té doby jsem jej přestala vytvářet, protože mi to škola z časových důvodů prostě nedovolovala. Teď už mám konec! Odmaturovala jsem a na známky jsem "pyšná", protože se mi fakt celkem povedly :D :)) No a právě teď je ten čas na tvorbu dalšího letní čísla :) Kdo bude na titulce? To se nechte překvapit, ale prozradím, že slečnu určitě z blogu znáte :) Prozradila bych, že do časopisu bude přispívat i jedna známější osobnost, ale to také prozatím neprozradím :) 

Číslo by mělo vyjít příští měsíc. Opět bude ve formě online časopisu :) A jsem moc ráda, že to nakonec takhle vyšlo a ANNETTE prostě pojede dáááááááál :)) Ještě dodělávám doménu, prozatím je webová stránka magazínu tato: https://annettemagazine.wordpress.com/

Co mě nadále těší je, že se mi ozvala velká řada slečen, které by chtěly do magazínu přispívat! Moc děkuji za dosavadní materiály! A pokud i vy byste chtěly přispívat, ozvěte se mi na mail, ráda vám odpovím :) Krásný den!
Anonymní řekl(a)...

Juchů :D ♥

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne